Hyr en kreativ DJ i Stockholm
DJ till Företagsfest/Personalfest
Med erfarenhet från våra ständigt återkommande företagskunder vet vi att processen att boka ett företagsevenemang kan vara ganska tidskrävande. Därför har vi sammanställt ett antal färdiga DJ-paket som vi vet fungerar bra och gör det lättare för dig. Med London-DJ.se du sparar ni tid och pengar och får en superb och underhållande service för att imponera på personal, gäster och chefer!
Vad är det som gör vår DJ tjänst annorlunda? Hos oss ingår allt från musik, ljud och ljus samt en DJ som vet hur man får dansgolvet att lyfta! Vi gör allt för att skapa den stämningen ni är ute efter och vi kan med hjälp av våra ljuseffekter följa färgteman och med hjälp av vår ljudutrustning skapa en ljudupplevelse utöver det vanliga.
Vi samarbetar med dig från det första ögonblicket du tar kontakt med oss. Vi ser till att överträffa dina förväntningar med vad du försöker göra och uppnå! Vårt speciella trick är att behandla varje spelning bättre än den förra, så när du bokar vår service får du en företags DJ full av entusiasm och kvalitet.
Kickoff
Julfest
Teamträff
Personalfest
Halloween
Kundevent
Konferens
Butiklansering
Behöver lite extra utrustning?
- Trådlös handhållen mikrofon Shure Beta 58
- Mobil scen upp till 10m x 10m
- Presentationsprojektor & skärmar
- Ljudmonitorer
- Miljöbelysning
- Extra belysning
- Ljudutrustning för mycket stor publik och stora utrymmen
- Discokula
- Rökmaskin
DJ paket som passar dina krav
och din budget!
DJ PAKET 1
3900 - 4500SEK
UPP TILL 80 PERSONER
DJ PAKET 2
4700 - 6000SEK
UPP TILL 200 PERSONER
DJ PAKET 3
2900 - 3500SEK
ENDAST DJ (Utan Utrustning)
Företag Fest | Tips & råd
Körschema
Vilka hålltider gäller normalt sett en dag/kväll som denna? Själva sittningen för middagen på ett event som detta brukar vanligtvis vara i ca 2 – 3 timmar beroende på hur många måltider som skall intas och hur många tal/eventuella prisutdelningar som ska hinnas med. När och hur kommer musik och en DJ in i sammanhanget? För att ge er lite hjälp på vägen i planerandet för kvällen har vi oftast haft en starttid kl. 20.00-21.00 och en sluttid mellan 01.00-03.00. Nedan har vi sammanställt ett par viktiga punkter att tänka på:
Lokalen
Se till att börja leta lokaler för festen i tid då lokaler som dessa, speciellt de populära och starkt rekommenderade ofta är bokade långt i förväg. Ta dig alltid god till att välja lokal och välj med omsorg! Fyller lokalen alla dina krav och förväntningar för kvällen? Nedan har vi sammanställt ett par punkter som kan vara viktigt att ta med i beräkningen vid bokning:
- Hur många blir ni?
- Tal under middagen?
- Prisutdelningar?
- Start- och sluttid för middag?
- När ska musiken börja spelas?
- Vilka tider ska ni spendera i lokalen?
- För personal eller kunder?
- Finns scen för eventuella tal eller prisutdelning?
- Inomhus eller utomhus?
- Bar?
- Transportstäckor?
Vår erfarenhet gör att du är i trygga händer kvällen lång. Vi ser till att hålla dansgolvet fullt och att energin är på topp, vi älskar företagsfester!
Utrustningen
Prisutdelningar, tal och presentationer? Se till att i god tid kommunicera kvällens happenings så att vi kan erbjuda den utrustning som krävs. Vi har ett brett utbud av ljud, ljus och PA utrustning och kan vara på plats tidig morgon/under dagen för att förbereda all teknik. Om det ska hållas presentationer, ta reda på om platsen är lämplig för en projektor och stor skärm. Andra frågor du kan ställa dig:
- Storlek på lokal, finns det plats för eventuell extra utrustning?
- Hur många mikrofoner behöver du? Behöver de vara trådlösa?
- Behöver du en scen för prisutdelningar/tal eller uppträdanden?
- Behöver du extra högtalare eller en extra bas?
- Behöver du en projektor och skärm för att visa presentationer/rörlig bild?
Musiken
Om du har en specifik målgrupp är en god idé att i förtid samla in ett gäng med önskelåtar. Då spelas det under kvällen något för alla och bidrar till ett fullt dansgolv natten lång. Vi har över 40 000 låtar i vårt bibliotek och tar gärna emot spellistor från Spotify för att skräddarsy en genre som passar just er och ert företag.
DJ till Företagsevent från London DJ!