Facebook (Omdömen/reviews)

5 star review  Jag och min fru träffade Carl (DJ London) en månad innan vårt bröllop. På en gång kändes det rätt. Vi gick igenom alla detaljer och han berättade om hur han jobbar. Han är väldig professionell och har mycket erfarenhet! Han känner av stämningen och spelar rätt musik under hela kvällen! Tack Carl! You made our day AWESOME!! Jonathan & Marta

Jonathan Nackstrand Avatar Jonathan Nackstrand
    maj 3, 2017

5 star review  Carl var helt fantastisk och såg till att dansgolvet gungade hela kvällen på vårt bröllop. Han har en stor musik bredd och lyckades alltid spela rätt låt vid rätt tidpunkt. Han visste när det behövdes ändra tempo. Han var toppen. Vi hade en underbar kväll. Toppklass utrustning också. Väldigt professionell. Vi rekommenderar honom starkt. 5 stjärnor!!!!!

Maria Svensson Avatar Maria Svensson
    april 15, 2018

5 star review  Det blev en oförglömlig födelsedagsfest med fullt ös på dansgolvet och cool bakgrundsmusik under minglet. Jag kan varmt rekommendera Carl/London DJ. Han var så proffsig och hjälpsam - kändes lite som en kombinerad partyfixare och DJ. Han kom med många bra tips innan och var en riktig klippa för oss pirriga värdar under festen. Vi skickade en lista med låtförslag i förväg, han lyssnade verkligen och mixade med egna förslag som träffade helt rätt. Viktigast av allt - han lyckades få de allra minst dansbenägna i åldrar från 17 till 75 att ge sig ut på dansgolvet och ha kul.

Anna Marcus Avatar Anna Marcus
    juni 13, 2018

5 star review  We had Carl DJ our wedding this summer and he did an excellent job even with handling a small space on a boat. He was extremely professional and proactive, so I felt no stress when it came to his part of the evening. I'd highly recommend him for your wedding or other event. 🙂

Jana Heiss Fröman Avatar Jana Heiss Fröman
    juli 2, 2018